Tunnisteet

sunnuntai 17. lokakuuta 2010

ONNEA YSTÄVÄLLENI


Tämän blogini omistan erityisesti ystävälleni, joka lähti tänään kursseille niin hilijaa, etten herännyt lainkaan. Täytyypä järjestää hänelle yllärisynttärit, sillä tänään on hänen syntymäpäivänsä.
ONNEA SYLIN TÄYDELTÄ!

Olen ollut hyvin onnekas löytäessäni tai paremminkin hän löysi minut ja innostui katselemaan kanssani elämää etteenpäin.
Elämä on kuin kirja, jota luetaan ja koetaan, olen saanut päätökseen yhden jakson ja alkanut mielenkiinnolla kirjoittelemaan ja elämään uutta jaksoa yhdessä.

Onnittelulauluista tuli mieleen Putte-possun nimipäivä, sehän oli mulla eilen ja Putte on raahelaisten synnyttämä ja viime kesänä oli paljon tapahtumia Putte-possun ympärillä. Käykääpä tutustumassa nettisivuihin.


Mutta tänään juhlitaan ystävääni ja hänelle omistan musiikkivideon.

Toivotan myös lukijoilleni onnea ja menestystä elämisen kiemuroissa!
Orvokille tuhannesti kiitokset ohojeista TAAS!

Toivoo Plättyskäinen

6 kommenttia:

  1. Onnea molemmille, ja kivat yllärikutsut!!! Sä olet aika pakkaus.:D (ihana musa toi ylläoleva)

    Mä tulin äsken lenkiltä, siltä samalta jolloin sä soitit kun oltiin puolivälissä nousemassa semmosia 200-rappusia.. Oli kiva puhua ja kiivetä..:)
    Mutta onnistuit !!.. samoin mä, edelleen hengissä.

    VastaaPoista
  2. Synttäri onnittelut minultakin ja mukavaa syksyä teille molemmille!

    VastaaPoista
  3. Mulla tulee aika paljonkin mieleen tästä kappaleesta jopa yksi elokuva jota lienee turha mainita eli se iki-ihana kummisetä tietenkin ja yksi kohtaus siitä... Ja turha sanoakaan että olen puolestasi onnellinen!

    VastaaPoista
  4. Hyvää huomenta maanantaiaamuun.
    Kiitos kaikille onnitteluista. Vilikas oli viikonloppu ja koko viime viikko ja jatkuu samallalailla.
    Meillä on kattoremonttia ollu nyt muutaman päivän ja tänään saavat sen valamiiksi. On ollu ystäväni lisäksi pari miestä entisen työpaikkani opiskelijoista.
    Ensi kesänä tekevät sitten koko katon remontin, nyt vain, että talven yli pärjää.
    Itse olin muutamana päivänä avuksi erään sukulaisen(siis vävyn, ei mun) kokoamaa ammattiyhdistyksen juhlavuoden historiikin kirjoittamisessa ja vielä noita karaokejuttujakin olin touhuamassa, eipä aika käy pitkäksi, vaikka eläkkeellä oonkin:D
    Vähän kyllä puutetta on ajasta.
    Mukavaa alakavvaa viikkua tv. Plätteröinen (nyt ei ollu plättyjä, vaan ihan oikee täytekakku iliman kermavaahtoo:D)

    VastaaPoista